2015. január 8., csütörtök

Végre egy kis hó :-)

Volt idő, amikor reggel, ha kinéztem az ablakon és havat làttam, nem éppen az öröm jàrt àt.
Ezek voltak az első gondolataim...... A vékony, csini csizmàban fàzni fog a làbam, ha bele kell lépnem a hóba, tiszta latyak, kosz lesz az autóm, mindenki -20 km/h-val fog közlekedni.......
És persze, a legfontosabb a fàzós làbam volt...... Jó, ok, bevallom, szerettem a havat akkor is, de csak hétvégén, amikor jó melegen fel tudtam öltözni. Munkanapokon a pokolba kívàntam.
Most, hogy eddig nem volt hó, szinte minden este ezért imàdkoztunk, végre essen egy pici.
És yeeeessssss ;-)
A gyerekek nagy örömére, még szànkózni is lehet rajta. Óriási az öröm.
És, hogy ne csak a babók örüljenek majd a délutàni szànkózàsnak, lassan nekiàllok a forralt bornak, hogy a felnőtteknek is őszinte legyen a mosolya :-) ;-)

Szép napot!

F:pinterest


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése