2015. április 15., szerda

Elfáradtam

Minden bizonnyal egyszer mindenki eljut erre a pontra. Az utóbbi időben már több jel mutatott arra, hogy valami nincs rendben. Messzehíres memóriám olyannyira kikapcsolt, hogy már az is nehezemre esett ha az előző pár órára vissza kellett emlékeznem.
Elfáradtam.
Elfáradtam, mert 3 éve nem alszom át egy éjszakát sem. 
Mert túl sokat pörgetem magam olyan dolgokkal, amiken én nem tudok vàltoztatni.
Túl sokat aggódom. 
Túl sok minden nyomja a szívem, túl sok teher van a vállamon.
Mindenért én vagyok a hibás, a felelős, az én feladatom.
Elvesztem.
Fáradt vagyok. Nyomasz sok gondolat amik vissza-visszajönnek..... hiába, én ilyen vagyok.
Most pityeregve írom ezen sorokat, hogy miért fogalmam sincs, nem is érdekel igazán, de azt tudom, hogy mint minden más ez is csak átmeneti. Biztos, hogy nem tart sokáig. Vagy rosszabb lesz vagy jobb. Én aki ha néha le is téved az örök optimizmus ösvényéről, próbálom magamévá tenni, hogy igen, minden rendben lesz, minden jól fog alakulni, minden megoldódik egyszer.
Addig meg jöhet egy kis pityergés, kávé, egy nagy sóhaj, egy kis napfürdő.... És sok pozitív gondolat.

F:pinterest 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése