2017. december 22., péntek

Karácsony 2.0

Arról már meséltem nektek, milyen volt anno az ünnep és ha eszembe jut, órákig tudok rajta nevetni. Manapság viszont már más. Az elmúlt években alakítottuk ki azt a felállást, hogy 24-én délután nálunk gyűlik össze a család. Majdnem 15-20 fő közötti a létszám, attól függően, ki tud időben hazaérni illetve velünk tudnak-e ünnepelni. Én már hetekkel korábban összerakom fejben a menüt, meg kell mindent tervezni, mert aznap már nem sok idő és lehetőség adódik a változtatásra. 
A fát napokkal korábban már feldíszítjük a gyerekekkel együtt. Nem a Jézuska hozza, hanem ez is közös családi élmény. Próbálok mindent időben és tényleg a tőlem elvárható maximális odafigyeléssel elkészíteni, no de mindig beesik egy, két baki.
Most a sort a töltött káposztával kezdtem. Az, hogy a főzőlap bekapcsolásakor villant be, hogy aztajoegetneki az a fránya rizs kimaradt. Persze nem voltam ilyen finom és nőies első reakcióban és a következő egy óra is bővelkedett volna sípszóban ha ezt valaki felveszi. Első dolgom volt anyukámat hívni. Vártam egy, két megnyugtató varázsszót, de arra nem voltam felkészülve, hogy a zokogva elpanaszolt bajomra konkrétan úgy kiröhögött, hogy alig tudott pár szót kicsikarni magából. Persze nem nyugtatott meg a jóvanazúgy, másisjártmárígy, majdmegesszüksokkenyérrel, nebőgjélmán, bepisilikúgyröhögök tanácsaival.
Letettem a telefont és heves káromkodás közepette rányomtam a YouTubera, megkerestem a kedvenc dalaim, max hangerő, edény előttem és elkezdtem szépen kiszedni mindent. Kicsomagolni a káposztából a tölteléket, majd összekeverni a rizzsel és szépen elölről az egészet. Nem okozhatok csalódást! Olyan nincs!!! 
Néha néha megálltak a gyerekek mellettem, hogy ugye lesz kaja és ehető is lesz, de megnyugtattam mindenkit, szuperhíró vagyok, megcsinálom. Készen lett! Isteni lett!! 
Kezdtem, úgy érezni, ma már inkább nem fognék már semmibe, de hatra volt még a fa díszítése. Előtte viszont eszek egy kicsit, aznap először. Jó sok tejföl a tetejére, úgy az igazi. 
Evés közben mondja az uram... Te, olyan fura ez a tejföl. Mondom, én is láttam de egyed, jó az. Én nem érzek rajta semmit. Megettük, jóllaktunk. Pakolok el a konyhában mikor ráteszem a doboz tetejére a fedelét és Mi áll rajta????!?!!!!! Natúr vajkrém bammeg!!!!!! Vajkrém!!!! Mondom az uramnak, megvan mi volt a bibi.... de sebaj, már tudjuk, hogy egy fasza töltött káposzta rizzsel, vajkrémmel is király 🤪🤪😂😂😂 
És hogy miért kevertem össze? Kép csatolva!!! 




Már a boltban is mellé nyújtunk...
Szóval előre rettegek, mi lesz majd a gondosan kiválogatott szuper szentestei menümmel 😂😂😂😂😂😂

Puszi, pacsi


F: Pinterest







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése