2015. július 22., szerda

Bakker ez déjá vu......

Egy szép meleg napon történt, miután már ezerszer elmondtam, hogy mit miért nem lehet, nem nem szabad felmászni a szekrényre, tv-re, ja és a LED tv-nek nem tesz túl jót ha rajzolunk rá, az ételt nem nem a kanapéra, szőnyegre, asztalra, tv-re (szegény tv mit kap....) kenjük. Ha elég volt csak szólj, ennyi. Megyünk aludni. Igen. De. De. Nincs vita. Pörögj nyugodtan. Megyünk. Most pisiltél. Ittál is. Nem lehetsz éhes. Mi? Nem ettél semmit? Nem baj, majd ha felkeltél eszünk. Nem, nem alszunk a nappaliban, kövön, konyhában. Ágyban. Most!!! Kb 1,5 óra múlva feladtam. Inkább iszom egy kávét, gondoltam. Huuuuuuu baj van. Kavarog a gyomrom. Azta, valami komoly vírus lehet ha nem bírja a kávét. Vagy...... Halálos beteg vagyok, gyógyíthatatlan koffein intolerancia vagy mi, amibe pár nap alatt bele lehet halni. Már nincs sok hátra, 10, 9, 8..... Ne rajzolj a tv-re.... Ezerszer elmondtam. Na, még kimúlni sem tudok nyugodtan, akkor miért akarok én nagy magányt a WC-ben akár csak 10 percre. Szóval halálos beteg vagyok. Más nem lehet. Oooooooo. Huuuuuuu. Bakkkeeerrrr!!!! Nagy levegő!!!! Nem hányunk!!!!!! Levegő!!!!!!! Aztakurva.... Számoljuk. Egy hónap.... 30-15..... Neeemmmmm. Ja, de pont...... Aaaaaaaaa. Levegő. Szédülök. Na király. 
Pont egy hete szóltam, hogy megyek dolgozni..... No, sebaj......
Nem halálos, nem gyógyíthatatlan..... Csak terhes vagyok 😂😍😱❤️😜💖💗😂😇


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése