2017. április 3., hétfő

Izomra fel!

Egy szép napsütéses napon, miután lefutottam 10km-t a lakásban a gyerkőc után, összeszedtem a letekert toalett papírt, széttépett zsebkendőt, szétmorzsolt kekszet és kiöntött kakaót, lehuppantam a kanapéra, feldobtam a lábam és gondoltam most jön egy kis énidő. Magyarán azt csinál a gyerek amit akar mert biza én most 5 percet meg nem mozdulok... kivéve amikor igen.
Nyomkodom a telefont mint egyetlen kapcsomat a külvilággal, így ő a mindenható kütyüm, az oltalmazóm, védőm és zene szolgáltatóm is egyben.
Nézegetge az Instagramot (tudom, minden második kép kamu) valami belém nyilallt.
Oooo bakker a legón fekszem... Eltávolítva azt, lapozgatok tovább  a képek között. Instaszuperanyuk percenként előugró kockahasuk alapján jött a felismerés.... itt bizony már mindenki nyomja a summer body projektet.
Berohantam a szobába, előkaptam a bikinim és felvettem. Hókán, reggeli ábrázattal, zokniban és kócosan pont úgy festettem mint aki épp indul a Côtt d'Azur gyönyörű partjára . Pont úgy...
Visszarohantam a telefonomért és ráketestem a leggyorsabb, leghatékonyabb, anyabarát mozgásformára ami a közelben el is érhető.
Így alakult, hogy immáron heti három alkalommal mozgatom meg magam, teszem ezzel próbára legkisebb csemetém tűrőképességét de látom a hatást és érzem hogy a lelkemnek is jó!
Lassan jöhet a Côtt d'Azur 😍😍😍😂😂😢🙈

F: Pinterest 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése