2014. október 29., szerda

Alkesz anyu esete a boltban, vagy mégse?!

Nem minden az aminek làtszik ;-)

Megbízàst kaptam életem pàrjàtól, hogy vegyek néhàny alkohol tartalmú italt az egyik hipermarketben. Neki is indultunk, és mivel elenyésző szàmú terméket kellett vàsàrolnunk az italokon kívül, gondoltam mehetü
nk a gyerekeknek való bevàsàrlókocsival.
Azonnal helyre is lettem igazítva, mondvàn immàron 21 hónaposan egyedül is tudja tolni, én ne érjek hozzà. Mondom ok, akkor te. Olyan cikk-cakk-ban haladunk mint a màr nem szomjas egyének kocsmazáràs utàn. Hamar megtalàltunk mindent, ami kellett, közben pedig az én kis-nagylànykàm boldogan tolta a kocsit.
Egyszer csak gondoltam egyek, ezt megörökítem videóval, majd próbàltam ràvenni, hogy egy irànyba haladjon, hogy sikerüljön a tervem. 

Sok rosszalló pillantás utàn, amit nem igazàn értettem, bevillant........ 
Hàt, nem szépítek. A pàlinkàs polcok előtt próbáltam videózni a gyerekem, aki a kocsijàban szintén alkohol tartalmú termékeket próbàlt egyedül tologatni, làthatóan egyre nehezebben, mindeközben anyukàja vígan mosolyog rajta.
Röviden úgy festett a dolog, mintha egy szadista, alkoholista anyuka, a pici gyerekével cipeltetné az aznapi betevőjét.

Halkan megjegyzem, azokat az italokat én nem is szeretem, és egyébként sem szoktam erős italokat inni. Nem mentegetőzöm, csak gondoltam leírom.

A megvilàgosodàsig legalàbb jót szórakoztunk. Mondjuk a kocsihoz menet a szatyorban csörgő üvegek, és az ölemben ülő gyerek làtvànya sem volt egyszerű   

Szép, alkoholmentes napot!

2 megjegyzés: