2015. február 1., vasárnap

Àlmatlansàg oka tizenévesen, huszonévesen.....

Minden életkorban előfordulnak olyan időszakok, amikor különböző okok miatt, nehezen, vagy nem is tudunk aludni. Csak jàr az agyunk, gondolkodunk, vergődünk az àgyban, ki majd betakarózunk....
Nézzük csak àt, milyen okok is lehetnek a nem alvàsra.

Tizenévesen

-ugye fogok még nőni
-mekkora lesz a làbam, fenekem
-meddig nő egy làny melle
-szeret, nem szeret
-új suli
-új baràt, baràtnő
-szeret, nem szeret
-meddig nő a mellünk, de komolyan (lapos idős nénit még soha nem làttam, ez most jó vág sem)

Huszonéves gyerek előtt

-van pasi, nincs pasi
-lesz hétvégén buli vagy sem
-tanulás vagy buli
-szeret, nem szeret
-megcsal, nem csal meg
-megcsalt az anyukàjàt neki
-új naci vagy új szoknya
-szeret, nem szeret
-elvesz, nem vesz
-eljegyez vagy nem jegyez
-lehet nőcisen hànyni részegen?

Gyerek után

-szegénykém sír, megyek
-túl nagy a csend, megyek megnézem vesz-e még levegőt
-túl sok a tejcsi, fàj
-túl kevés a tejcsi
-dundi a babàm
-tuti nem eszik eleget, éhezik
-szar anya vagyok?
-jó anya vagyok?
-eddig is horkolt a pàrom vagy csak most tűnik fel
-mikor fogja àtaludni a gyerkőc az egész éjszakàt?
-atya ég, nem kelt éjjel, tuti beteg lesz reggelre
-megfordult az àgyon
-nem mocorog, él még?
-túl hideg van
-túl meleg van
-basszus, nemsokàra kel, én meg még nem is aludtam


Szép napot nektek! Estére pedig nyugodalmas jó éjszakàt majd!

F:pinterest



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése