2015. február 10., kedd

Valentin napon hogyan szeressünk!

Valentin nap.......... A rózsaszín ködben úszó, képeslapos, plüssmacis, jaj de cuki időszak izgalmas velejàrója, no de mi van ha ezen màr évtizedek óta túl vagyunk.
Jobb esetben egy benzinkútról szàrmazó tartós rózsa, ami egyébként szép is, bonbon, képeslap, vagy egy vacsora.  De ugye mi nők, nem igazàn erre vàgyunk. Nem a tàrgyakra, nem a körítésre, bàr az hozzàjàrulhat egy szép estéhez, de a lényeg nem ez.
Hanem mi? Az érzés, amit ettől az egésztől kaphatunk. Szeretni minden nap kell, de ha máskor nem is, legalább ezen a napon mondjàk el mit éreznek iràntunk, miért vagyunk fontosak nekik és ezt nekünk is meg kell tennünk!
Bevallom, én évek óta vàgyom arra, hogy egyszer vagy a fürdőben, vagy a hűtőn, bàrhol, kis üzeneteket kapok. Mivel az elmúlt tíz évben, a munka többször szólította el ezen a napon, így emiatt sem jött össze a dolog, de legfőképp azért mert neki ez eszébe sem jut.
Miért is jutna. Nem az a romantikus típus. Soha nem is volt. Ha mondjuk mondtam volna neki, akkor màs lenne a dolog, de nem mondtam. Mert arra vàrtam hàtha eszébe jut. De nem jutott, és nem is fog, mert nem tud olvasni a gondolataimban és mert ő nem így van beprogramozva. És én pont ilyennek szeretem. Így hàt marad a vàgy, hàtha. Igaz mennyire célravezetőbb lenne mondani!? De akkor oda a varàzs........
Érdekes dolog ez. Egy biztos! Ha több szeretetre vàgyunk, figyelmességre, mondani kell mert sajnos, vagy nem sajnos a férfiak nem gondolatolvasók!
Uraim, akik ezt most olvassàk! Meg szeretnéd lepni életed pàrjàt? Írj neki kicsi üzeneteket, papírra, ne teleponon, rendelj szív alakú pizzàt, mond el neki mennyire szereted, vegyél egy üveg fincsi bort, meg a gyereknek egy ugyan olyan színű szörpöt vagy ivólét és ölelgesd meg annyiszor ahànyszor csak tudod! Meglàtod, meg fogja majd hàlàlni ;-)

Szeressük egymàst gyerekek! Mert élni csak így érdemes!

F:pinterest




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése