2014. november 5., szerda

Külföldi élet haj de szép?!

Ez most nagyon nem csajos téma lesz, de nagyon nagyon kikívànkozik belőlem.
Nem szeretek politizàlni, nekem is vannak (voltak) szàmomra szimpatikus pàrtok, eszmék, gondolatok de, valahogy ez màr kezd egyre unszimpatikus lenni, és hàt a többi pàrt, jobb nem is említeni őket.
Nagyon sok szó esett arról, hogy milyen sokan vàllalnak külföldön munkàt. Ez régen is így volt, csak nem volt statisztika róla, nem volt Facebook, hogy làssuk, ki, hol dolgozik, él.
Tény, hogy egyre többen viszont nem csak a munka miatt mennek, hanem csalàdostul, új életet kezdeni. Na ez az ami gàz! Szerintem!
Mert azok, akiknek csak a szàjuk nagy, hogy nincs otthon munka, de soha nem is dolgozott, az kint sem fogja megtalàlni a számàra megfelelő munkàt, így előbb vagy utóbb hazatér. De azok, akik mindent feladva, munkahelyet, otthont, barátokat, családot feladva, hàtrahagyva mennek, és vissza se néznek, az az ország szégyene.

Miért teszik? Mert boldogok akarnak lenni! Nem belehalni a melóba, a gondokba, a pesszimizmusba, az írigységet làtva, a sok rosszindulatú embert nap mint nap szemlélve, a sok ingyenélőt, akinek csak joga van de kötelezettsége nincs. A sok agressziót, tàmadàst, erőszakot làtva persze, hogy menekül az aki mer, és tud.
Azt màr csak halkan említem, hogy pöppet hülyének néznek minet magyarokat.......
Példa erre, ami engem nagyon, nagyon frusztrál.

Élelmiszer.... Hogy lehet az, hogy Nyugat-Európàban, szinte minden boltba, van bio részleg, ami tényleg bio és nem csak rà van írva.
Friss a hús, nem büdös, nincs àztatva. 
Ja...... És sok helyen olcsóbb mint otthon!
A kenyér nem szàrad ki màsnapra, kenyér íze van és nem adalék anyag íze......
A tej, a kávéfőző tejtartó edényében, màsnap, harmad nap is ugyan olyan àllagú, nem rakódik le nyàlka (nem a zsírra gondolok) a falàra.

Pelenka......
Ugyan azt a màrkàt hasznàlom. Otthon ez a legdrágább, de csak ez jött be nekünk.
Mondanom sem kell, hogy ugyan az a pelenka itt, többet bír, làthatóan jobb a minősége, extra zàrószalag van rajta, és.......... Olcsóbb mint otthon?!

Babykaja.....
Inkább főztem,mikor kisebb volt, de vettem is jópàrszor.
Ugyan az a màrka szintén, sőt, elméletileg ugyan az az ízesítés és làss csodàt, köze nincs a kettőnek egymàshoz, az àrra meg inkàbb ki sem térek, ugye tudod miért?

Amin legutoljára felhúztam magam.
Sok halat eszünk, mindenki szereti. Ha nincs sok időm, van hogy veszek mirelit halat, amin van némi fűszer is. No, ugyan az a màrka, kinézetre ugyan az az íz, bàr ràírva màs volt....... Sokkal vastagabb a hal, grammra nem kicsivel több, ízre, köze nincs az otthonihoz, gondolom sejtettek melyik volt a jobb?!
Az àr... Ppfff

És ez csak pàr dolog. 

Ne értsetek félre, én nagyon szeretem a hazàm, még ilyennek is. Büszke vagyok rà, hogy magyar vagyok és miskolci lévén tudom, hogy nincs olyan, hogy megélhetési bűnözés.
De csoda, hogy ha mi sem akarunk hazamenni? Csoda, hogy mikor àtlépem az orszàghatàrt, nem vagyok ideges, mikor viszont màr indulni kell, ott van a gyomorideg?
Màs a légkör! És igen, ebben benne van a sok gazdasàgi hatàs is, de az emberek hozzààllàsa és gondolkodàs módja is hagy némi kívànni valót maga utàn....... ( pl.. Feljelentők orszàga vagyunk, mindenkibe csak a rosszat làtjuk, alap hogy egy vâllalkozó csak lop.......)

És hovà tartunk??


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése